Wednesday, April 29, 2009

Last chance to try the baby rhythmic at the Dance museum in Stockholm

BABYRYTMIK FÖR BARN 0 – 18 mån
Sjung, dansa och ha kul tillsammans med din baby. Med sång, dans och rytm skapar vi en härlig upplevelse. Bland Dansmuseets färgglada och inspirerande dräkter blir det nog en mazurka med Herr Gurka, en vals med armen om din hals och kanske en tango...

Den 7 maj är det sista tillfället! Jag och Julie ska gå kl. 10:30 (0-8 mån) och det skulle vara kul om du vill hänga på med din lilla/e palt! Jag vet ännu inte om man kan förbeställa biljetter. Det skulle vara snopet om det var fullt!

Kl. 9.15 ca 8 - 18 mån (för dig som kan krypa och kanske till och med gå)
Kl. 10.30 ca 0 - 8 mån (för dig som trivs bäst i famnen än så länge)
Biljetter: 70 kr/barn (30 kr/syskon), vuxna gratis.

Besöksadress: Gustav Adolfs torg 22–24, Stockholm
Tunnelbana: T-Centralen (alla linjer), Kungsträdgården (blå linje)

Picture: Julie in a Cha-cha-cha-pose in January 2009.

1 comment:

Åsa said...

Denna gång hoppas jag att jag kommer iväg. Kan jag ta med mig min mor? Hon är ledig denna vecka.
Vi hörs på telefon!
Kram!